Konkurs fotograficzny

Informacje o konkursie fotograficznym

Corocznie Instytut Konfucjusza organizuje konkurs fotograficzny, w którym oczekujemy na interesujące zdjęcia z Chin i Chinami inspirowane. W roku 2018 kolejna edycja konkursu zaplanowana jest na jesień. 

Archiwum: Informacje o konkursie w 2017 roku

Dla najlepszych Instytut przygotował nagrody o łącznej wartości 3600 zł oraz wystawę.

Zdjęcia można nadsyłać w następujących w kategoriach:

A) Człowiek w Chinach

B) Chiński krajobraz

C) Chińskie inspiracje (fotografie wykonane poza obrębem Chin w jakikolwiek sposób nawiązujące do Chin lub mogące się z nimi kojarzyć).

Warunki techniczne:

Na konkurs każdy uczestnik może nadesłać maksymalnie 5 fotografii, przy czym w jednej kategorii można zgłosić najwyżej 3 zdjęcia. Zgłaszane prace muszą spełniać warunki techniczne: format pliku – JPG; rozdzielczość 300dpi; długość krótszego boku min. 2000px; wielkość pliku do 3MB. Zdjęcia wraz z imieniem i nazwiskiem autora, nazwą kategorii, tytułem pracy oraz miejscem i datą wykonania zdjęcia, należy w terminie do 15 października 2017 wysłać na adres e-mail: konkursfoto@instytutkonfucjusza.pl. W nazwie pliku ze zdjęciem należy umieścić godło Uczestnika oraz symbol kategorii A, B lub C, np.: jackiechan_A1.jpg.

Wybór zwycięzców Konkursu nastąpi dwuetapowo. Wyłonienie finalistów w I etapie nastąpi do dnia 30 października 2017 i będzie polegało na wyborze przez Komisję Konkursu 20 najlepszych zdjęć. Spośród nich Komisja Konkursu wybierze 3 zwycięzców w kategorii A i B oraz 1 zwycięzcę w kategorii C. Ponadto Dyrektor IK ze strony polskiej oraz Wicedyrektor IK ze strony chińskiej przyznają własne wyróżnienia. Przyznane zostanie również specjalne wyróżnienie w kategorii Piękno. Dodatkowo wszystkie finałowe zdjęcia wezmą udział głosowaniu internautów, w trakcie którego internauci wybiorą zwycięzcę konkursu publiczności. Głosowanie odbędzie się na stronie www.facebook.com/instytutkonfucjusza w dniach od 1 do 7 listopada 2017 roku.

W listopadzie 2017 roku odbędzie się wystawa pokonkursowa. 

Regulamin konkursu

Partnerzy:

Partnerzy medialni: